Thursday, November 14, 2013
Είναι σκληρός ο κόσμος.. Κι όμως, βλέπω μια χαραμάδα φως..
Μα πως;.. Η σιωπή παίζει τα δικά της παιχνίδια.
Μερικές φορές, είναι ελπίδα, ζεστασιά, γαλήνη..
Άλλες φορές, σε τρελαίνει, σε φοβίζει..

Δεν ξέρω αν είναι μοναξιά αυτό που νιώθω.
Δεν ξέρω, αν αυτό που προβάλεις είναι καλό ή κακό..
Με φοβίζει. Όπως φοβάσαι και εσύ.
Όπως φοβάσαι ν'αγαπήσεις, να δεθείς, ν'αφεθείς..
Κατανοώ. Επειδή ξέρω πως φαντάζει αυτός ο φόβος.
Εκμεταλλεύσου. Ευκαιρίες, τυχαίες συναντήσεις.
Όλες εκμεταλλεύσου τες.. Γιατί μια φορά θα τις έχεις. 
Μπορεί οι ευκαιρίες να επαναλαμβάνονται,
ποτέ όμως δεν θα 'ναι οι ίδιες.
Σκέψου.. Σκέψου πως, γιατί. Σκέψου το τι θα πει ο εαυτός σου
όταν σε δει να προσπαθείς.. Θα χαρεί.
Εσύ;..

Θα'ρθεις δυο λεπτά; Ίσα ίσα να σε δω.
Μετά μπορείς να φύγεις. Δεν με νοιάζει..
Με νοιάζει όταν θα 'σαι δίπλα μου να 'σαι δυνατός.
Να μην σκέφτεσαι το μετά, αλλά το τώρα.
Και έτσι τα λεπτά θα γίνουν ώρες, οι ώρες μέρες, οι μέρες μήνες..
Απλώς έλα. Τα υπόλοιπα θα τα βρούμε στην πορεία.
Σ'αυτήν την πορεία, όπου πάμε μαζί..
Το ξέρω, δεν θα'μαι μόνη. 
Όσο εγωιστής και ξεροκέφαλος και να'σαι. Το ξέρω, με νοιάζεσαι..

Άσε τον κόσμο. Ο κόσμος καλά είναι και χωρίς εσένα..
Άλλοι σε χρειάζονται. 
Έλα να φύγουμε μακριά, μην φοβάσαι..
Κανείς δεν θα σε πειράξει. Μην τους το επιτρέπεις.
Γιατί ο κόσμος μάτια μου είναι κακός, σκληρός,
και 'συ όσο συνεχίζεις να παίζεις ύπουλα,
γίνεσαι ένα μ'αυτούς..
Δεν σου τεριάζει αυτός ο ρόλος. Είσαι κάτι καλύτερο. 
Φαντάζεις κάτι γλυκό στα όνειρά μου, 
τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν είσαι παραπάνω στον έξω κόσμο;
Γιατί φοβάσαι τόσο; Γιατί..

Και κάπου θα με ρωτήσεις τι θέλω, έτσι;
Ώρα μου και εμένα..
Θέλω να'σαι δυνατός. Να μην φοβάσαι.
Ακόμα και αν δεν είμαι ο πρώτος στόχος σου.
Μα τι λέω.. Ασυνάρτητες κουβέντες.
Όχι πως έχουν κάποια αξία για ΄σενα. 
Εσύ τα ξέρεις αυτά.. εσύ ξέρεις πως φαντάζει ο πόνος της άρνησης.
Η έλλειψη της ελπίδας.. Μα τι λέω πάλι.
Είμαι ευάλωτη. Νομίζω φαίνεται.. 
Στα θέλω μου. Θέλω να'σαι δυνατός, εαυτέ μου.
Ό,τι κι αν συμβεί. Θέλω να μην φοβάσαι να εκφραστείς.
Ο κόσμος δεν εκτιμά πια, αλλά μην σε τρομάζει αυτό.
Να θυμάσαι που και που την αγάπη..

0 σχόλια:

Post a Comment