Τι είμαστε εμείς;

Sunday, October 20, 2013
Με φοβήζει, ξέρεις. Ο κόσμος, το σύμπαν.
Είναι όλα τόσο πελώρια, μα τόσο μικρά στην ουσία..
Δεν είμαστε ούτε μια τελεία. Και όμως καταφέρνουμε και γινόμαστε τόσα μα τόσα πολλά..
Πως όμως; Πως; 
Από που αντλούμε την δύναμή μας, ως λογικές οντότητες;
Από ένα βλέμμα; Ένα δάκρυ; Μια χαρά; Μια ανάμνηση;
Πες μου..
Θα είναι το μικρό μας μυστικό.
Έχει μετρήσει ποτέ κανείς τ'αστέρια;
Έχει κάτσει να τ'ακούσει;
Το'χεις αναρωτηθεί ποτέ;
Ποιος καθορίζει την ρουτίνα; Τα ιδανικά;
Ποιος φταίει που τα όνειρά μας είναι είτε καλά, είτε άσχημα;
Γιατί;
Τι είναι η αγάπη; Η φιλία;
Ποιος πίστεψε σ'αυτά, ποιος μας τα 'μαθε;
Γιατί;.. 

Τόσα θέματα, τόσα προβλήματα, τόσα ιδανικά, τόσα κατεστημμένα..
Τόσα βλέμματα, και τόσες θεωρείες!
Γιατί;
Γιατί από απλό είδος έμβιων οργανισμών γίναμε τόσο περίπλοκοι;
Τι μας έλειπε; Όλα τα είχαμε. 
Και τώρα ψάχνουμε κάτι παραπάνω..
Γιατί ποτέ δεν ευχαριστιόμαστε. Πάντα κάτι θα λείπει..
Γιατί είμαστε άπλιστοι, γιατί τα θέλουμε όλα δικά μας.
Και εσύ; Εσύ τι, γιατί;
Τι κάνεις εσύ σ'αυτόν τον κόσμο που απλώς προσπαθεί να επιβιώσει μέσω της εξέλιξης;
Θέλεις να ζήσεις, μου λες.
Να νιώσεις την χαρά, την λύπη, την φιλία, την αγάπη.
Υπάρχουν αυτά;
Πες μου..
Αξίζει κανείς να ζει γι'αυτά, ή να ελπίζει για κάτι κάτι ακόμα;
Τι είναι η ελπίδα;..
Είναι αυτό το βλέμμα που τόσο λαχταρώ να δω; Να νιώσω;
Είναι το χάδι σου, που φαντάζει αγγέλου;
Πες μου.. 

Συγνώμη για τις απορίες. Είμαι παιδί ακόμα..
Και τα παιδιά θέλουν να μάθουν, να πράξουν, να πάθουν για να νιώσουν ότι υπάρχουν.
Οπότε πες μου.. αξίζει κανείς να ζει γι'αυτά;
Τι είναι τα ιδανικά; Ποιος τα όρισε;
Εγώ είμαι ιδανικό; Εσύ;
Εμείς; Υπάρχει άραγε το εμείς;..
Εμείς που πάμε; Πότε ξέρουμε πως αγαπάμε;
Τι νιώθουμε άραγε όταν αγαπάμε;
Είναι οι πεταλούδες; Είναι η εσωτερική γαλήνη;
Είναι το "εμείς";..
Δώσε μου λόγους.. Τι είναι οι λόγοι;
Είχα ακούσει έναν μεγάλο να το λέει.
Να του δώσει κάποιος λόγους να αγαπήσει. 
Εσύ θα μου δώσεις λόγους; Θα μ'αγαπήσεις;..

Πολλές ερωτήσεις.. πολλές απορίες, πολλά ιδανικά..
Τι είναι το ιδανικό;..
Είναι το απόλυτο; Ή είναι αυτό που το νιώθεις, αλλά δεν το εκφράζεις;
Τι είναι ιδανικό για 'σενα; Για 'μας; 
Είμαστε εμείς;
Φτάνει η αγάπη για 'μας; 
Χώριες μονάδες είμαστε. Και οι μαθηματικοί, αυτές τις μονάδες τις ενώνουν.
Είτε προσθέτοντας, είτε πολλαπλασιάζοντας.. 
Εμείς; Πως θα γίνουμε ένα εμείς;..
Θα μ'αγαπάς όταν αλλάξουν τα ιδανικά;
Όταν θα πάψουν τα παιδιά να τραγουδούν δυνατά;
Όταν τα αστέρια θα πάρουμε αγκαλιά, θα κουραστείς;
Πες μου..

0 σχόλια:

Post a Comment